Gebruikershulpmiddelen

Site-hulpmiddelen

rino:start

Verschillen

Dit geeft de verschillen weer tussen de geselecteerde revisie en de huidige revisie van de pagina.

Link naar deze vergelijking

Beide kanten vorige revisie Vorige revisie
rino:start [2015/12/03 11:31]
daan Rechten bij aanmaken account
rino:start [2016/01/07 22:39] (huidige)
daan
Regel 3: Regel 3:
 Dit is de startpagina van de Rinowiki. Op deze wiki staan overdrachtsdocumenten,​ handleidingen en een aantal [[rino:​vrijwilligers:​internpagina|interne pagina'​s]] voor de Rino-vrijwilligers. Dit is de startpagina van de Rinowiki. Op deze wiki staan overdrachtsdocumenten,​ handleidingen en een aantal [[rino:​vrijwilligers:​internpagina|interne pagina'​s]] voor de Rino-vrijwilligers.

-Accounts kun je zelf aanmaken: [[http://​dokuwiki.stichtingrino.nl/​doku.php?​id=rino:​start&​do=register|registreren]]. Het bestuur moet je hierna nog de rechten geven om de wiki daadwerkelijk te kunnen lezen.+Accounts kun je zelf aanmaken: [[http://​dokuwiki.stichtingrino.nl/​doku.php?​id=rino:​start&​do=register|registreren]]. Het bestuur moet je hierna nog de rechten geven om de wiki daadwerkelijk te kunnen lezen. ​Stuur hiervoor even een mailtje naar [[rino@physics.leidenuniv.nl|Rino]]

Om pagina'​s voor commissies of het bestuur te kunnen bekijken moet je eerst worden toegevoegd aan de desbetreffende groep. Stuur daarvoor een e-mail naar [[rino@physics.leidenuniv.nl|Rino]] of de [[webcie@stichtingrino.nl|webcie]]. Om pagina'​s voor commissies of het bestuur te kunnen bekijken moet je eerst worden toegevoegd aan de desbetreffende groep. Stuur daarvoor een e-mail naar [[rino@physics.leidenuniv.nl|Rino]] of de [[webcie@stichtingrino.nl|webcie]].

Ook voor vragen over het gebruik van de wiki kun je terecht bij de webcie. Handige links: de [[rino:​vrijwilligers:​wiki_help]],​ de [[wiki:​syntax]] en de [[wiki:​structuur]] van deze wiki. Ook voor vragen over het gebruik van de wiki kun je terecht bij de webcie. Handige links: de [[rino:​vrijwilligers:​wiki_help]],​ de [[wiki:​syntax]] en de [[wiki:​structuur]] van deze wiki.
rino/start.txt · Laatst gewijzigd: 2016/01/07 22:39 door daan